szkolenie2

Zapraszamy przedstawicieli NGO z subregionu zachodniego do wzięcia udziału w cyklu bezpłatnych szkoleń:

* 13-14 maja 2016 r. - Jak wykorzystywać media społecznościowe w organizacji?

* 20-21 maja 2016 r. - Jak skutecznie współpracować z mediami?

Szkolenie I: Jak wykorzystywać media społecznościowe w organizacji?

Termin: 13 - 14 maja 2016 r. (piątek-sobota)

Godziny: rozpoczęcie w piątek o godz. 16.00; zakończenie w sobotę około godz. 14.00

Szkolenie II: Jak skutecznie współpracować z mediami ?

Termin: 20 - 21 maja 2016 r. (piątek-sobota)

Godziny: rozpoczęcie w piątek o godz. 16.00; zakończenie w sobotę około godz. 14.00

Udział w szkoleniach jest bezpłatny. Organizatorzy pokrywają koszty noclegu, posiłków, materiałów warsztatowych oraz trenerów.

Dojazd na miejsce szkolenia we własnym zakresie.

Miejsce szkoleń: Hotel Styl70 w Piasku k. Pszczyny, ul. Studzienicka 58, www.hotelstyl70.pl

PROGRAM SZKOLENIA I: Jak wykorzystywać media społecznościowe w organizacji?

Szkolenie zostało przygotowane z myślą o pracownikach, członkach i wolontariuszach organizacji pozarządowych działających na terenie Subregionu Zachodniego (Rybnik, Jastrzębie-Zdrój, Żory, powiat wodzisławski, rybnicki, raciborski), którzy chcieliby wykorzystać media społecznościowe do promocji swoich organizacji.

Część I. Wprowadzenie:

- Omówienie programu zajęć i networking.

- Media społecznościowe w liczbach.

- Reguły rządzące światem mediów społecznościowych.

- Strategia w mediach społecznościowych.

Część II. Facebook

- Dlaczego organizacja musi być obecna na Facebooku?

- Jak Facebook "pomaga" organizacjom pozarządowym?

- Jak prowadzić efektywną i efektowną stronę organizacji na Facebooku?

- Jak budować markę organizacji na Facebooku?

- Jak zwiększyć efektywność organizacji na Facebooku?

- Reklama na Facebooku (Facebook Ads).

Część III. Nie tylko Facebook

- Twitter, YouTube, Instagram - z jakich serwisów warto korzystać?

- Analityka w social media

- Dobre praktyki, czyli przykłady skutecznego wykorzystania mediów społecznościowych.

PROGRAM SZKOLENIA II: Jak skutecznie współpracować z mediami?

Szkolenie zostało przygotowane z myślą o pracownikach, członkach i wolontariuszach organizacji pozarządowych działających na terenie Subregionu Zachodniego (Rybnik, Jastrzębie-Zdrój, Żory, powiat wodzisławski, rybnicki, raciborski), którzy chcieliby efektywnie współpracować z mediami w celu promowania swoich organizacji.

Część I. Wprowadzenie:

- Omówienie programu zajęć i networking;

- Jak działają współczesne media i jak wygląda praca dziennikarzy;

- Wady i zalety współpracy z mediami;

- Jak uporządkować relacje z mediami w 7 dni?

Część II. Współpraca z mediami

- Zasady skutecznej współpracy z mediami;

- Formy komunikowania się z mediami;

- Komunikowanie w sytuacji kryzysowej;

- Elementy prawa prasowego;

- Reakcje na „czarny PR", zniesławienia, nieprawdziwe informacje;

- Organizacja biura prasowego.

Prowadzący szkolenia:

Emil Nagalewski - od niemal dekady związany z Centrum Rozwoju Inicjatyw Społecznych CRIS, gdzie odpowiada za przygotowanie kampanii społecznych i promocję projektów. Prowadzi warsztaty, szkolenia i doradztwo w zakresie marketingu dla organizacji pozarządowych, instytucji publicznych i firm. Ukończył Uniwersytet Łódzki, Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz studia podyplomowe z PR na Akademii Ekonomicznej w Katowicach.

Mariusz Juszczyk - certyfikowany trener, ekspert z zakresu public relations i brandingu, autor wielu artykułów poświęconych sektorowi pozarządowemu w Polsce i za granicą. Prowadzi szkolenia m.in. dla Microsoft Polska, Miasteczka Multimedialnego, Instytutu Wzornictwa Przemysłowego oraz dla organizacji pozarządowych z całej Polski. Zawodowo, zajmuje się marketingiem dla branży IT.

Zgłoszenia na szkolenia przyjmujemy do czwartku 12 maja 2016 r. do godz. 15.00.

Zgłoszenia prosimy przesyłać pod adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ilość miejsc jest ograniczona!

W szkoleniach mogą uczestniczyć jedynie osoby, które otrzymały mailowe potwierdzenie zakwalifikowania się do udziału w projekcie.

Szkolenie organizowane jest w ramach projektu "Akademia PR-owca 3.0", realizowanego przez Forum Organizacji Pozarządowych Subregionu Zachodniego FOPSZ w ramach Programu Fundusz Inicjatyw Obywatelskich. Wszystkim uczestnikom zapewniony zostanie bezpłatny nocleg oraz wyżywienie.

Dodatkowe informacje mogą państwo uzyskać mailowo pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie pod nr 507 371 947 (Piotr Dominiak).